Bugün bir erkeğe hizmet etmenin ne anlama geldiğini tartışmak istiyorum. Koca.
Bununla ilgili çok fazla konuşma var ve ben de bu koroya kendi düşüncelerimi ekleyeceğim ve sizinkini duymaktan çok memnun olacağım. Onlar benim için paha biçilemez.

Babam askerdeydi. Amcam askerdir. Kız kardeşim bir askerle evli.
Onlar, hiç kimse gibi, hizmet kelimesinin anlamını bilmiyorlar.
Anavatana hizmet ediyorlar.
Aslında ne yapıyorlar? Onu KORUYORLAR. Onu KORUYORLAR. Onun sınırlarını ve zihniyetini KORUYORLAR. Anavatanın diğer ülkelerin müdahalesi olmadan yapabileceği/istediği/gerektiği şekilde gelişmesine YARDIMCI OLURLAR.

Bana göre aynı şey bir kadın için de bir erkek için de geçerlidir.
Kadın koruyucudur. Benimle tartışan var mı?
Adamı tutuyor. Yaşamın her düzeyinde. (Zaten bir yerde kekelemiştim).

Kadın, erkeğin fiziki bedenini ve fiziki alanını korur. Temizlik, yemek pişirme, çamaşır yıkama - hepsi sadece bunun için.
Bir kadın bir erkeğin sağlığını korur - gece için ilaç, kefir getirin, onu doktora gitmeye ikna edin.
Kadın erkeğin fikirlerini korur. Kendine olan inancını kaybettiğinde ya da koşullar onu kırmaya çalıştığında kadın onun fikrine inanmaya devam eder. Sadece inanmaya devam et.
Kadın, erkeğinin onurunu ve kendisi hakkındaki görüşünü korur. Eğer birisi bir yerlerde bana erkeğim hakkında kötü bir şey söylerse, onun için bir dağla ayağa kalkacağım. Bütün bunlara inanmayı reddediyorum ve gururla "Benim adamım bunu yapamaz" diyorum. Öyle olsa bile onun sadece iyi tarafını göreceğim ve onu kötü yapmaya çalışanların kampına asla katılamayacağım.
Kadın erkeği korur. Yorgunluktan, acıdan, duygusal aşırı yüklenmeden.
Evini, ailesini koruyor. Kocasına akrabalarının doğum günlerini unutursa kim hatırlatacak? Nasıl olduğunu annesine kim söyleyecek? =))))

Bir kadın, bir erkeğin gitmesi gereken yolda gelişmesine yardımcı olur. Ve bu kadının kendisini çok geliştiriyor. Örneğin, bir erkek onunla aynı fikirde olmak için iş hayatına atılmaya karar verirse, bir kadın kolaylıkla ekonomi ve yönetim okumaya başlayabilir. Birlikte daha eğlenceli!
İnancıyla, "Yanındayım" diyerek ona gücünü, enerjisini üflüyor.. Ona ilham veriyor....

Ve en önemli şey.
Bir kadın bu Dünyadaki bir erkeği korur ve bu adamın suretinde ve benzerliğinde bir çocuk doğurur.
Sadece düşün.... Kocanızın suretinde ve benzerliğinde bir oğul...(Bu arada şunu da kabul etmelisiniz ki bunu ancak Tanrıça yapabilir... Tanrıça her birimizdir. Her birimiz. Her birimiz. Ve sen de. Sen Tanrıça'sın. Sırtını dik tut ve gücünü hisset .)

Adamımı sevdiğimi ona, "Sana da senin gibi bir oğul doğurmak istiyorum, onu senin örneğinle yetiştirmek istiyorum. Senin gibi adamlar her zaman burada olmalı" dediğim anda anladım.Kendiliğinden oldu, sarıldık ve aniden bu sözleri fısıldadım çünkü hissettim ....

Hizmet etmenin anlamının bu olduğunu düşünüyorum.
Yemek pişirmek, yıkanmak, tevazu, tevazu ve biz özgür insanların çok korktuğu diğer şeyler - hepsi buradan geliyor.

Bu tür akıl yürütmenin kökenlerinin nereden geldiğine dair bir ara açıklama.
Genç bir adamın, ihtiyaçlarını karşılamak için hayatında kadınlara ihtiyacı olduğuna dair sıradan bir beyanı. Daha fazlasını yapabilecek durumda değil. Ahahahahahaha)))

Ve o zaman düşündüm, ama gerçekten ... Güçlü, genç bir adamın neden bir Kadına ihtiyacı var?
Kendine bir yemek kitabı alıp yemek pişiremez mi? Belki.
Veya elektrikli süpürgenin nasıl kullanılacağını öğrenmek mi istiyorsunuz? Belki.
Seks ve çok mevcut ....

Neden orada olacak mütevazı bir Eşe ihtiyacı var? Sadece onun için çalışıp para harcamak zorunda değilsin, aynı zamanda onu memnun etmek için sorumluluk da üstlenmelisin ... Bir sürü sorumluluk .... Ona neden ihtiyacı var?

Ve sonra, böyle bir Kadın yakında olduğunda, o, bir Erkek, hayatındaki tek bir değeri bile kaybedemez. Eğer bir adam buna güvenmeye cesaret ederse her şeyi kurtaracaktır. Tekrar ediyorum, onun bedeninden başlıyor, tekrar ediyorum, ailesinden bitiyor.
Kendisi için değerli olan her şeyin güvenilir bir koruma ve koruma altında olduğunu bilerek risk alabilecek, hedeflerine ulaşabilecek, dünyayı kurtarabilecektir....

Değerli bir asker olmak çok onurlu bir şeydir. Bu sadece bir onur. Anavatanlarına hizmet karşılığında ne kadar verdiklerini düşünürseniz orduya saygı duymamak elde değil ve bu Anavatan dünyayı değiştirebilir.
Değerli bir eş olmak çok onurlu bir şeydir. Bu sadece bir onur. Sevgili erkeğe hizmet uğruna ne kadar verdiklerini düşünürseniz, değerli, sadık eşlere saygı duymamak zordur. Ve bu adam daha sonra dünyayı değiştirebilir.

Kendine dikkat et.
Adamlarının sana ihtiyacı var.
Zaten var olanlar veya yakında hayatınıza girecek olanlar.
Siz kadınlar paha biçilemez, değerli ve güzelsiniz.

Kendinize ve ailelerinize iyi bakın.

Kızları da harikadır)) Ama bu durumda mantıksal olarak, sizin kocanızı sevdiğiniz gibi sevebilen yeni bir Tanrıça doğurursunuz ...

"Çizmelerini çiğnemeyen" erkeklerin aslında erkek olmadığı doğru mu? Mesela ordu genç bir adamı insanlığın güçlü yarısının gerçek bir temsilcisi yapıyor.

O kadın doğurmadı,
Hizmet etmeyen bir adam değil!

Çoğu zaman, gerçek bir erkeğin, normalde yeterli durumu değerlendiren ve ona objektif bir şekilde tepki veren kişi olduğuna ikna oldum. Zor? Doğru, böyle olması gerekiyor. Genel olarak bir erkek maymundan biraz daha güzel ve daha akıllı olmalıdır.

"Çizmelerini çiğnemeyen" erkeklerin aslında erkek olmadığı doğru mu? Mesela ordu genç bir adamı insanlığın güçlü yarısının gerçek bir temsilcisi yapıyor. Bu doğru mu?

"Vatan'a şerefi selamlayanlar" ile bu olayda çeşitli nedenlerle başarılı olamayanlar arasındaki bazı erkek karakter türlerini ayırmaya ve analiz etmeye çalışalım. Bunu dört kritere göre ayıralım:

- hizmet edenler ve ruhu güçlü olanlar;
hizmet etmiş olanlar Olumsuz ruhu güçlü;
- olanlar Olumsuz hizmet edilmiş ve ruhu güçlü;
- ve son olarak hizmet etmeyenler ve metanetle ilgili sorunları olanlar.

Ruhun gücünü anlamada, şu gibi insani parametreleri dahil ediyorum: "duvara çivi çakma" yeteneği, kendiniz ve sevdikleriniz için ayağa kalkma yeteneği, bakış açınızı savunma yeteneği, sağduyu ve amaç biçiminde net bir yaşam pozisyonu (birçok kadın için bu, doğal seçilimin önemli bir işaretidir).

O zaman hadi gidelim...

1. Hizmet etti, ordu yaşamının tüm zorluklarını ve zorluklarını biliyordu, ahlaki ve fiziksel olarak güçlüydü. Kişisel olarak objektif bir değerlendirme yapabilecek kadar bu türden erkekleri tanıyorum. Bir şey diyeceğim, bu insanlardan biri de sırasıyla babamdır, ben hayatım boyunca ona eşit oldum. Sovyetler Birliği döneminde ordudaki hizmetlerini ilgiyle anıyor ve hayatının bu döneminde ordunun birçok yönden onun daha olgun ve hayata bakış açısında daha özgüvenli olmasına yardımcı olduğunu belirtiyor. Sanırım günümüz gençliğinin çoğu, o zamanların ordusunu "geçen" babalarımızın ve büyükbabalarımızın şimdiki zamana göre çok daha güçlü olduğunu söyleyecektir. Tartışmıyorum, artık artılar ve eksiler de var ama fark önemli.

Fotoğraf: dvidshub flickr.com/dvids

2. Hizmet etti, ordu yaşamının tüm zorluklarını ve zorluklarını biliyordu, ancak bir şekilde "ruhun gücü" pek fazla değildi. Yaşam yolumda insanlığın bu kadar az temsilcisiyle karşılaştım ve büyük olasılıkla onları yeterince doğru değerlendiremeyeceğim. Karakterlerini ve / veya ruh hallerini hangi nedenlerin etkilediğini asla bilemezsiniz. Burada, ya bir yerlerdeki hizmet onu bir şekilde yanlış inşa etti ya da ... ya da hizmet değil. Her şey basit.

"Tehdit" konusuna değinecek olursak, o zaman şunu söylemek isterim ki, yine de bundan kurtulamazsınız, dolayısıyla hizmete girmeden önce kişinin kendi yeteneklerine olan ahlaki güveni şüphesiz bir artıdır. Doğru, tarihin gösterdiği gibi, bazı bölgelerde bazen çok ileri giden, belirli sınırları aşan "zihinsel engelli büyükbabalar" vardır, bundan sonra kişi (işe alınan) hiç yetiştirilmez ve olgunlaşır, güçlenir ve daha iyi hale gelir. cesur ama tam tersi. Geriye sadece her şeyin düzeltilebilir olduğunu veya aşırı durumlarda her şeyin tedavi edildiğini ummak kalır. Her durumda, "kendinizi toparlamanız" ve normalde tüm durumu çözmeniz gerekir.

Tamam, burada her bir örnekteki tavsiyeler yardımcı olmayacak, o yüzden devam edelim.

3. İnşaatçı olduğum dönemde bu tür askerlik yapmayan adamlarla birçok kez karşılaştım. Ancak, ister bir kızla ister Anavatanla ilgili bir durumda olsun, çoğunun kendilerini kolayca savunucu olarak kanıtlayacağını, bakış açılarını kolayca açıklayacaklarını ve yine de yumruk atabileceklerini herkesle tartışmaya hazırım. Adreslerinde veya kadın adreslerinde uygun ifadelerin bulunduğu yüz. Sadece hayatta botları ve omuz askılarını denemeyi başaramadılar. İster okul, ister hastalıklar, ister diğer yaşam durumları (örneğin - çocuklar ... her şey olabilir). Bana neden bu adamların işleri batırmaya çalışmadıklarını söylemediğimi sorun. Cevap vereceğim - prensip olarak herhangi biri normal şekilde gitmeye ve hizmet etmeye hazır, sadece onlara bağlı değil.

Ve çoğu zaman, hizmet birçok yönden karakterlerinde hiçbir şeyi değiştirmeyecektir. Normalde "keskinleştirilmiş" eller ve düşünen bir kafa, onların bir aile kurmasına, onu beslemesine ve korumasına olanak tanır. Bu gereksinimler muhtemelen eyaletimizin erkek yarısı için en temel gereksinimlerdir. Kızlar bana destek olacak.

4. Ve son olarak son seçenek. İşte işlerin gerçekten kötüye gittiği yer burası. Ayrıca bu türden yeterince temsilci gördüm. “Askerliğe karşı tutum?” sorusuna temel olarak cevaplar ya “1,5 yıl boşa zaman!”, Ya da “Başım, böbreklerim atıyor, buna ihtiyacım var mı?”, Veya “Yapacak bir şey yok”. veya “orada neyi unuttum”. Temel olarak, tüm bunların arkasında, daha sonra tüm hayata eşlik eden ve bir dizi kompleksin arkasına gizlenen sıradan korkaklık yatmaktadır.

Bu "erkekler" sıkı çalışmaktan korkuyorlar, aynı zamanda bir kıza yaklaşıp tanışamıyorlar, eşcinsel aşk vb. ve benzeri. Tek kelimeyle bozulma. Benim fikrim hepsi askerde, oraya mutlaka erkeklik katacaklar.

En kötüsü de “HAYIR!” diyememeye başlarız, özellikle de kendimize. Özellikle okulda sigara içmeyin. Hayır - aşırı içki içmeye ve sonuç olarak - bağımlılığa (ancak kendilerine "hayır" diyebilen ve şahsen tanıdığım istisnalar var). Ve yine de hayır - spor ve sağlıklı bir yaşam tarzı (tembellik, obezite ve azalmış cinsel istek - bence bu genellikle sıra dışı).

Çoğumuzun hala normal, ayık fikirli bireyler olmamız sevindirici. Ağır veya zihinsel (fakat yorucu) çalışmalardan korkmuyoruz. Genel olarak, orduda hizmet etmemiş olsanız bile, en azından tamamen eğitim amaçlı olsa bile ellerinizle çalışmanız gerektiğine inanıyorum.

Bir kızla sadece barda veya diskoda "neşeli bir halde" tanışamayız. Ve bazen sokağa çıkın ve bir sohbet başlatın (aslında bu her zaman o kadar kolay değildir). Pek hoş olmayan bazı durumlarda hem onun hem de kendimiz için ayağa kalkabiliriz.Özetle, ordunun birçok artısının yanı sıra eksilerinin de olduğunu söylemek isterim. Bazı insanlar sadece buna ihtiyaç duyar, bazıları ise onsuz yapabilir. Her iki durumda da silahlı kuvvetlerde hizmet, erkek karakterinin inşasının ayrılmaz bir parçasıdır.

"Güçlü olmalısın
Şunu söyleyebilmelisiniz:
Çek ellerini, çek beni!
Güçlü olmalısın
Aksi halde… Neden öyle olsun ki?”

V. Tsoi'nin bir şarkısından sözler

Bir kadın erkeğe hizmet etmeli mi? Bir kadın kocasına nasıl hizmet eder? (aile psikolojisi). Hizmet etmek - Sevgiyi ifade etmek mi yoksa alçalmak mı?

Muhtemelen, makalemde “hizmet etmek” kelimesini her gördüğünüzde, omurganızdan aşağı bir ürperti iniyor. Dehşet, tiksinti, korku ve protestonun ürpertisi. Öyle oldu ki bu kelime "aşağılamak" kelimesiyle eşanlamlı hale geldi. Ve pek hoş olmayan diğer fiillerle birlikte: hizmet etmek, sürünmek, köle olmak.

Şimdi size bu kelimeden ne anladığımı söylemek istiyorum. Ve sadece aile hayatında değil, aynı zamanda işte, akrabalarla ilişkilerde, arkadaşlıkta ve çocuk yetiştirmede hizmet etmek neden bu kadar önemlidir?

Bir zamanlar “hizmet” kelimesi de aklıma canlı görüntüler getirmişti: Bir köle Izaura, bir hizmetçi, herkesin aşağıladığı güçsüz bir yaratık, ayaklarını siliyor. Ve ilk kez Stephen Covey'in bakanlıkla ilgili kitabını okuduğumda protesto duruşunda ayağa kalktım. Ve sonra bu terim beni rahatsız etmeye başladı. James Hunter'ın kitabında - Oleg Torsunov, Oleg Gadetsky ve diğer Öğretmenlerin derslerinde kitabın tamamı sadece bununla ilgilidir.

The Charm of the Feminen'i okuduğumda bakanlığa karşı tavrım çoktan değişmişti, yoksa kitabı ilk sayfalardan sonra kesinlikle çöpe atardım.

Hizmet etmek ihtiyaçları takip etmektir

En önemli yanılgı, hizmetin hoşgörü olarak algılanmasıdır, yani bugün koca, karısının tek ayak üzerinde atlamasını istedi - o atlıyor. Restoranda yerde sürünmek istedi - o sürünüyor. Onun metresini kendisininmiş gibi kabul etmesini istiyordu; ona evlilik odasında bir yer veriyordu. Ve benzeri.

Ama bu bir bakanlık değil. Bu arzuların hoşgörüsüdür ve bu en önemli şeyden yoksundur - özgüven, kendinize böyle davranmak için kendinizi çöplükte bulmadınız, değil mi?

Her insanın arzuları olduğunu ama ihtiyaçlarının da olduğunu anlayalım. Ve çoğu zaman cennet ve dünya kadar farklıdırlar. Örneğin bir kadının yalnızca üç ihtiyacı vardır: yakınlık, güvenlik ve minnettarlık. Ve bir kürk manto, Kanaryalar, kocaman bir ev, bir elmas yüzük ve çok daha fazlası - bunlar onun, eğer yapabilirse kocasının tatmin edebileceği arzularıdır.

Ya da gücü yetmiyorsa performans göstermeyebilir. Bu sadece ana pakete güzel bir eklenti. Sonuçta, eğer arzularını yerine getirirse, ancak ihtiyaçlarını kapatmazsa (örneğin, onu dinlemezse veya ona teşekkür etmezse), o zaman tüm bunlar ona istenen mutluluğu vermeyecektir. Ve eğer karısı ihtiyaçlarından memnunsa, kürk manto eksikliğine katlanması onun için daha kolay olur.

Bir insanın üç ihtiyacı vardır: ihtiyaç duyulmak, özgür olmak ve olduğu gibi kabul edilmek. Geriye kalan her şey: Yatakta Kama Sutra, kompostolu sekiz çeşit akşam yemeği, altıncı büyüklükte bir büst - bunlar zaten icra için zorunlu olmayan arzulardır.

Kaprislerini yerine getirirsen ama ona en önemli şeyi vermezsen, tatminsiz kalacaktır. Ve böylece kocalar, kocalarına tamamen sahip çıkan, besleyen, su veren ve gömleklerini ütüleyen güzel ve bakımlı kadınlar bırakırlar. Ancak ona kişisel alan vermeyi veya onlar için yaptıklarını takdir etmeyi unutuyorlar.

Herhangi bir çocuğun ihtiyaçları daha da basittir. Bu kabullenme, ebeveynlerle temas ve sınırların yaratılmasıdır. Çocuğunuzu yeniden şekillendirmeye çalışmıyorsanız, onunla iletişim halindeyseniz ve onun gelişimi için bir çerçeve oluşturuyorsanız, bu onun uyumlu bir kişilik olarak büyümesi için zaten yeterlidir. Ama onu kırk bölüme götürürseniz, istediği her şeyi satın alırsanız, tüm hayvanat bahçelerine götürürseniz ve kendinizin ve onun ihtiyaçlarını tamamen görmezden gelirseniz, o zaman bir egoist, bir narsist veya sadece özgüveni düşük bir kişi büyüyecektir.

Ve tüm insanların küresel ihtiyacı Sevgidir. Sevgiyi alın ve sevgiyi verin. Geriye kalan her şey bu eylemin farklı biçimleridir. Kadınlar sevgiyi özenerek, erkekler ise inançla kabul ederler.

Hizmet çiçek yetiştirmek gibidir. Bizim sorumluluğumuz onları zamanında sulamak, rüzgârdan ve soğuktan korumak, zararlıları yok etmek olduğunda. Ancak bu, yapay bir ortam yaratmakla, böceklerin üremediği bir boşluk yaratmakla, ürün almak uğruna burayı bol miktarda gübreyle doldurmakla ilgili değil.

Hizmet aşağılamaz, yüceltir

Harika insanları hatırlayalım ve hizmetin bir kişiye gerçekte ne yaptığını anlayalım.

Rahibe Teresa. Sadece bir çift beyaz sarisi ve bir çift sandaleti vardı. Hayatının geri kalanını çocuklara öğreterek, insanları tedavi ederek, başkalarına yardım ederek geçirdi. Görev sırası kendisine geldiğinde kız kardeşleriyle birlikte tencere tavaları fırçalıyordu. Kimsenin yardım etmesini ve buluşmasını reddetmedi. Ta ki son günlere kadar. O ve silah arkadaşları binlerce hayat kurtardı ve yüzbinlerce insanın yeniden ayağa kalkmasına yardımcı oldu. Ve eserleri onun ölümünden sonra bile hâlâ varlığını sürdürüyor.

Mahatma Gandi. Halkına hizmet ederek herkes gibi yaşadı. Karısı da herkesle birlikte tuvaletleri yıkıyordu. Ve ikinci sınıf vagonlarla seyahat etti. İnsanlara şiddet olmadan özgürlük verme büyük hedefiyle halkına hizmet etti. Savaş olmadan. Ve o yaptı.

E.B.M. Bhaktivedanta Swami Prabhupada, ileri yaşta cebinde birkaç dolar ve büyük bir kitap yığınıyla Hindistan'dan Amerika'ya bilgiyi yaymak için gelmiş bir adamdır. Kimse onu tanımıyordu ve kimse onunla tanışmıyordu. Ne yiyecek bir şeyi vardı, ne de yaşayacak bir yeri. Yine de bağlantıları, arkadaşları ve bir evi olan memleketi Hindistan'da kalabilirdi. Ama o dünyaya hizmet etme yolunu seçti ve yanına bir yığın kitap ve biraz pirinç alarak dünyanın öbür ucuna gitti. Ancak birkaç yıl sonra tüm dünya onu tanıdı. Binlerce öğrencisi vardı, kitapları hâlâ milyonlarca basılarak dağıtılıyor ve pek çok insanın hayatını iyiye doğru değiştiriyor.

Stephen Covey. Ailesine ve dünyaya hizmet ederek hayatında bir hizmet örneği oluşturur. 50 yaşında, istikrarlı ve iyi bir gelir sağlayan üniversiteyi ve öğretmenliği bırakmaya karar verdi. İkinci turda evi ipotek ettirdi. Geniş ailesinin yaşadığı ev. 50 yaşındaydı ama korkmuyordu. Ve dünyaya 7 beceri kazandırmaya başladı. Bu şekilde dünyaya daha fazla iyilik getirebileceğini, daha fazla insana hizmet edebileceğini biliyordu.

Bunlar hizmet veren harika insanlardan sadece birkaçı. Ve görüyorsunuz ki onların tüm fedakarlıkları boşa gitmemiş. Çünkü bu fedakarlıklar korkudan, utançtan ya da özgüven eksikliğinden yapılmadı. Aksine, bu insanların her birinde, sinekleri pirzolalardan ayırmaya yardımcı olan bir haysiyet duygusu yaşıyordu.

Aşağılanmadan hizmet

Mahatma Gandhi'nin İngiltere ile açık bir savaş başlatması aşağılayıcı olurdu. Prabhupada'nın bilgiyi yaymayı bırakıp eve dönmesi aşağılayıcı olurdu. Ya da Rahibe Teresa bir manastırda sıradan bir kız kardeş olarak, Stephen Covey ise sıradan bir öğretmen olarak kalsaydı. Sonuçta Stephen Covey'in karısı muhtemelen istikrar istiyordu ve kocasını daha sık görmek istiyordu. Ve Rahibe Teresa'nın ebeveynleri, diğer tüm kız kardeşler gibi bakımlı bir manastırın duvarları içinde yaşasaydı daha sakin olurdu.

Aşağılanma, Tanrı'nın çocukları olduğumuzu unuttuğumuz zaman gelir. Büyük okyanusun küçük damlaları. Ve bu dünyadaki misyonumuz sadece yemek, uyumak ve eğlenmek değil. Ancak her gün bizimle temasa geçen diğer insanların hayatlarını iyileştirmek için. Dünyadaki iyilik ve sevgi miktarını arttırmak. Rab'bin elleri olun ve hizmet edin. İnsanlara, akrabalarınıza ve arkadaşlarınıza hizmet edin, topluma ve dünyaya hizmet edin.

Hizmet Aşktır

Hala hizmet etmenin sana yakışmadığını mı düşünüyorsun?

(Olga Valyaeva)

Erkeklerin kendilerini erkek gibi hissetmeleri için öncelikle kadınlara ihtiyaçları vardır. Önlerinde erkeksi güçlerini sergiliyorlar, uğruna başarılara imza atıyorlar, kazandıkları parayı onlara harcıyorlar ve aslında onlar için para kazanıyorlar.

Üzgünüm, bunlar benim sözlerim değil, benim, sıkıcı istatistikleri bir kenara atıyorum, yirmi yıl önce "Erkek ve Kadın" adlı akıllı bir kitaptan alıntı yapıyorum.

O eski zamanlarda iyi ve mutlu yaşadığımızı ama seks olmadan yaşadığımızı hatırlıyorum. Onun yerinde ne vardı? Kendiniz tahmin edin, ben de nadir olanı okumaya devam edeceğim:

"Erkekler pratik ve gerçekçi yaratıklardır, dünya dışı aşk hakkında kibirli konuşmalara ihtiyaçları yoktur; sevildiklerini, takdir edildiklerini, saygı duyulduklarını, ilgilenildiklerini hissetmeleri onlar için önemlidir."

Op-pan-ki! Peki böyle bir "vahiyi" kim yazdı? İster inanın ister inanmayın dostum! Zavallı adam itiraf için "çarpılmadı" mı? Belki de sevgili erkeğiyle ilgilenen her kadının bunu mutlaka doğaüstü aşk ve her türlü "musi-pusi" sözleriyle yaptığını bilmiyordu. Aksi takdirde yapamayız. Bu arada, erkekler bu tür dikkat işaretlerini küçümseyerek değil, çok isteyerek kabul ediyorlar! Size şunu söyleyeyim, ben pek çok erkekle birlikte olmuş bir kadınım.

"Erkeklerin kendilerine iyi bir ruh hali kazandıracak, onları sakinleştirecek, destekleyecek kadınlara ihtiyacı var ama dırdır edecek, homurdanacak, skandal çıkaracak bir kadına ihtiyaçları yok."

Vay! Sisin içeri girmesine izin verdi: kim kime "vermeli", "desteklemeli" ve "sakinleşmeli"? Şahsen, kocamın bana ifade ettiği "gerekir" kelimesiyle ilgili birçok ifade biliyorum ve "gerekir" kelimesiyle yalnızca bir kombinasyon biliyorum: "evlilik görevi" - eski performansımda pek ikna edici gelmedi. koca. Yukarıdakilerin tümü hem erkekler hem de kadınlar için geçerliyse onaylıyorum.

“Artık bir erkeğe ruhunuzun sıcaklığını vermek istemiyorsanız, onu terk etmek daha iyidir. Sonuçta erkek, nazik tavrınız için size minnettar olacak ve bunun için sizi cennete yükseltecek bir yaratıktır. Ama ona haklarınızı ve görevlerini beyan ettiğiniz anda hemen ayağa kalkacaktır. Skandallara tahammül etmeyecek, kendi içine kapanacak ve evin dışında daha fazla vakit geçirmeye başlayacak.

Bu nedir? Teknik bir cihaz için servis köpeği eğitim kılavuzu mu yoksa kullanım kılavuzu mu? Göklere kadar övülmeye ihtiyacım yok. En azından bir kez yatağımda kahve içip çöpü dışarı çıkarmak istiyorum. Söyle bana, çok şey istiyor muyum? Bir adam benim arzularımın kendi yeteneklerini aştığını düşünüyorsa bayrak onun elindedir!

1. Kadın bağımsızdır, bağımsızdır, ısrarcıdır, kendini nasıl savunacağını bilir. İlkeli, konuşkan, girişken ve kariyer gelişimi için çabalıyor. Bu güçlü bir kişiliktir, aile hayatında liderdir. Böyle bir eş her zaman formda kalır ve bir erkeğin kariyer gelişimine katkıda bulunur.

Şimdi üç denemeden tahmin edin: Böyle bir "demir hanımın" ne tür bir erkeğe ihtiyacı var?

2. Rahat, bağımlı, aile içi barışa itaat edebilen ve koruyabilen bir eş. Çocuk doğuruyor, yemek pişiriyor, çamaşır yıkıyor, yerleri siliyor ve kocasının işlerine girmiyor.

Böyle bir ihtimali kim arzu eder? Merhaba kadınlar!

3. Kadın tatlıdır, yardımseverdir, olaylara kendi bakış açısıyla bakar ama asla kocasıyla tartışmaz. Arkadaşlarına, Sezar'ın karısı gibi şüphelerin ötesinde olduğunu göstermekten utanmıyor.

Olaylara kendi bakış açınıza sahip olmak harika. Soru:

Bir erkek, böylesine "sevgili bir kadının" sadakat ve "asla tartışmama" konusundaki samimi itiraflarından hoşlanır mı?

4. Kadın öngörülemez ve gizemlidir, temizlik yapmayı ve adalet aramayı sever. Buna katlanmak zor ama mümkün çünkü onunla hayat daha ilginç, daha zengin, daha seksi.

Bah, kitlesel bir eğlenceye ihtiyacın var mı? İlanlara bakın belki bulursunuz...

5. Hassas ve duygusal bir kadın, biraz kibirli, “prensip dışı” olarak ısrar etmekten hoşlanan. Yalnızca gerçekten kutsal bir adam onun çelişkili doğasına tahammül edebilir.

Eh, kutsal bir adama tek gözle bakmak olsa ... Bana öyle geliyor ki anne bakımına ihtiyaç duyan erkekler, böylesine "kaliteli bir sete" sahip bir kadına bağlı kalıyor. Eğer öyleyse, o zaman kutsallıktan bahsetmek mantıklıdır çünkü çocuklar günahsızdır.

6. Kadın diktatör, liderlik pozisyonu almaya çalışan ve insanı kendisiyle hesaplaşmaya zorlayan çelişkili bir kişi. Çeşitlilik ve heyecan verebilirler.

Erkekler arasında aşırıya kaçan mazoşistlerin olduğu ortaya çıktı. Evet, böyle bir bayanla tam anlamıyla "kafayı bulacaklar"!

Evet, anlayışlı "Darwin" her kadın tipini oldukça açık bir şekilde özetledi, ancak çoğu erkek neredeyse imkansız olanı arzuluyor: ne daha fazlasını ne de daha azını istiyorlar - sadece "alçakgönüllülük ve alçakgönüllülük" ile "ahlaksızlık ve öngörülemezliği" karıştırmak için. Yani dil cevap vermek için can atıyor: beyler, hangi yarıya ihtiyacınız olduğuna zaten karar verdiniz ve sonra onu çıkarın

karar! Yoksa ileri geri atmanız kadınların kafasını karıştırıyor. Kendini erkekler konusunda uzman olarak gören yardımsever bir bayan tanıyordum. Birkaç gün içinde herhangi bir isteği olan bir erkek için “ideal”e dönüşebileceğini iddia etti. Ne oldu?

Sormasan iyi olur... Üç boşanma, psikiyatri hastanesine giden iki "giden" ve perdenin altında - kalıcı depresyon. Kadınların erkek idealine "uyma" arzusu bu şekilde sona eriyor.

Erkekler bu tür fedakarlıkları takdir ediyor mu?

Hayır, bir kadının hem iradeli hem de naif, gösterişli ve mütevazı olmasını ve bu setin vazgeçilmez bir parçası olarak sıkıcı ve sıkıcı ev ödevlerini sevmesini istiyorlar. Bunu yapmak için en azından Copperfield olmanız gerekir. Ona değil, küstahlığımdan dolayı özür dilerim - sana!

Bir kadın sadece sıcak bir akşam yemeği, yıkanmış ve ütülenmiş gömlekler, evdeki temizlik değildir. İhtiyacınız olan erkekler

kesinlikle bu? Ücret karşılığında, tüm bunları nerede bulacağınızı size söyleyeceğim: bugün ev eşyaları mağazasında her zevke uygun ev aletleri satışı var. Üstelik üç yıl garantili! Fırsatı kaçırmayın...

Bir kadının bir erkeğe ne hizmet etmesi gerektiğine dair makaleyi beğendiğinizi umuyoruz? Bir kadın kocasına nasıl hizmet eder? (aile psikolojisi). İletişim ve kişisel gelişim portalında bizimle kalın ve bu konuyla ilgili diğer faydalı ve ilginç materyalleri okuyun!

İnsan, 15/01/05
Saçmalık! Yanlış sütunu aldım!! ONLARI SEVMEM!! Gönderim burada yayınlanmalı! Dayanamadığım kişi bu, leş gibi kokan kadınlar, erkek olduktan sonra askere gitmesi gerektiğini söylüyorlar. Onlara şunu soracaksınız: "Haklı mı?" Cevap veriyorlar: "Bir adam hayat okulundan geçmeli, bizi korumalı." Peki o zaman kadınların görev yaptığı Çek Cumhuriyeti veya İsrail ordularını ele alalım. Bu arada, Rusya Federasyonu'nda bir kadın hemşire olabilir... Kısacası kadınların erkeklerin askerlik hizmetine ilişkin konuşmaları, erkeklerin doğum veya kritik günleri tartışmasıyla aynı. Eğer kadınlarda doğru bir şey kaldıysa, o zaman bu kadar iğrenç kokmamalılar.

ABIGAIL, 15/01/05
"Bir adam hayat okulundan geçmeli, bizi korumalıdır" - evet, tam bir saçmalık! Kaderi parçalayan bu kıyma makinesinin bir hayat okulu olduğunu kim söyledi? Bunu söyleyen kadın açıkça gösteriş yapıyor, kendi değerini dolduruyor. Gidecek, hizmet edecek ve sonra da küfür edecekti!

Pennyroyal Çayı, 23/07/05
onlar aptal! onlar ordunun ne olduğunu anlamıyorlar! bu bir alay konusu! orada kardeşimi ebediyen üzgün, dövülmüş bir çocuğa dönüştürdüler! bu korkunç! ve bu kadınlar oğullarını oraya gönderecekler ??? Aptallardan bahsediyorum!

DustyAngel, 11/07/06
Peki böyle şeyler olur mu? Vay... Korkunç! Aslında dürüst olmak gerekirse bunu söyleyen erkeklerden nefret ediyorum.

lm222, 12/07/06
Ben de hizmet etmeyeceğim. Ve şimdi koro halinde görev yapan tüm arkadaşlar / tanıdıklar, orada ananasla beslenseler bile bu ordunun işe yaramaz olduğunu söylüyorlar. Burada biri kazara parmağını kesti ve sonra heyecanlandı, korkutuldu ve oradaki her şeyi, tüberkülozu vs. imzaladı. Geri döndü ve acı çekerek oturdu çünkü. mesleği gereği bir müzisyen ve neden parmağı olmayan bir müzisyen? Bir diğeri ordu öncesine göre daha yetersiz hale geldi çünkü. orada sadece dövdüklerini, işkence ettiklerini ve alay ettiklerini yaptılar ama ruhu buna dayanamadı. Üçüncüsüne olağanüstü bir şey olmadı, ama farklılaştı, sivil konularda çok inisiyatifsiz hale geldi, şimdi bir iş görüşmesine gitmekten bile utanıyor çünkü. kendi deyimiyle oldukça aptallaştı.

parlak, 16/07/06
Smith, peki bu bilgi nerede işe yarar? Askerden sonra bir kuruş karşılığında boktan güvenlik görevlisi olarak çalışmaya gidiyorlar, kızlar bundan hoşlanır mı? Onlara beyaz bir Bentley'de bir prens verin ve bildiğiniz gibi prensler orduda, özellikle de Ruslarda hizmet etmez.

Jen Luisa, 10/09/06
Hakkında hiçbir fikrin olmayan bir konuda nasıl bu kadar kategorik olabiliyorsun? Sadece ne biliyorsun? Önce kendiniz deneyin, sonra konuşun. Ülkemizde askerlik yapan kadınlar da var elbette. Şahsen onları anlamasam da onları onurlandırın ve övün. Ancak bir oğlan çocuğunu yalnızca ordunun yaratacağını haykırmak bir tür sapkınlıktır. Sakat değilse yapabilir ve yapacaktır. Sonuçta birileri bilinçli olarak hizmet etmek istiyor, bu kişisel bir mesele. Ama küçük kardeşimin askere gitmesini istemezdim.

Psikozzz, 05/10/06
///Başka bir soru, bir erkeğin ordudan sonra bilgisini nasıl kullanacağıdır: kamu hizmetine mi girecek yoksa organize bir suç grubuna mı girecek?/// O zaman bu tür kadınların ne tür bir cahil birliğinin olduğu açık (yapabilirim' Onlara bydlizmleri nedeniyle hanımefendi demem) - küçük adamın bir seçeneği var - ya mafya ya da 500 dolar maaşlı bir tür kibirli güvenlik görevlisi. Mde. Üniversitede başka bilgiler almayı tercih ederim. Çünkü yüksek öğrenimi olmayan bir adam benim için cahildir.

Sülfazin, 03/04/07
Evet, gerçekten de bu tür kadınlar sıradan, toplumun empoze ettiği ve benim dayanamadığım klişelerle düşünüyorlar. Bu arada, teyzeler askeri kayıt masalarında ve askeri sicil ve kayıt ofislerinde oturuyorlar, yani aralarında öyle ... fasulyeler var ki, Gogol'e göre sopa kafaları. Onlarla tartışmak bile insanın onuruna yakışmaz.

Eurydice, 03/04/07
"Her insanın hayatının okulu", "Vatandaşın Onurlu Görevi" hakkında yüce saçmalıkları yaymak çok kolaydır. Tabii kızlar sonuçta Rus ordusunda görev yapmıyorlar. Ve ordumuzda tırnaklar sadece zayıflar tarafından yutulur ve parmakları kesilir, ülser almak için asit içerler. Oh iyi. İnsan hayatından iki yılı atar sanırsınız, dilsizleşeceğini sanırsınız ama sonra adam olur! Bu tür kızlar çoğu zaman zekayla parlamazlar, onlar için dünya sadece siyah ve beyaza bölünmüştür, kimseye orduya hizmet etmemesini önermiyorum. Bana göre bu gönüllü ve ücretli bir iş olmalı.

Ağıt, 03/04/07
Bir keresinde sınıf arkadaşımla bu konuda tartışmıştım. Az önce öfkelendi ve "her erkeğin orduda hizmet etmek zorunda olduğunu, aksi takdirde onu köylü olarak görmeyi bırakacağını" savundu. Aptal ve aptal. Burada kardeşim, özüne kadar çürümüş olan bu sosyal kuruma gitmeyecek çünkü sağlığı buna izin vermiyor, ancak biri ona saldırmaya bile cesaret ederse, o kadar çok dolandırıcılık yapacak ki, uzanıp yatacak ve yerinde ölmek. Kadınlar da tıpkı sınıf arkadaşım gibi, bakış açılarını annelerinin, büyükbabalarının, teyzelerinin ve teyzelerinin onlara ilham ettiği empoze edilen düşünceler ve gerçek stereotipler üzerine kuruyorlar. Ancak zaman değişti; kralın ordusuyla günümüzün ordusu arasında milyonlarca önemli fark var.

mezarlık adamı, 16/06/07
Tanrıya şükür, böyle bir sapkınlığı onaylayan kadınlarla tanışmadım, buna çağrı yapanlar, karmaları tarafından oraya taşınanlar "hayat okulundan" geçsinler, kural olarak bu insanlar hak etmiyor Daha.

SLİTRİN, 16/06/07
prensipte böyle kadınlar yok, siz onları sadece konuşacak bir şeyler olsun diye icat ettiniz.

siyah keşiş, 16/06/07
Ne yazık ki böyle kadınlar var. Bir kadının yaşı ne kadar küçükse ve kafasında ne kadar aptallık varsa, bu tür ifadelere IMHO o kadar yatkındır. Çoğunlukla ordunun erkek çocuklarını erkeğe dönüştüren bir yaşam okulu olduğu iddiasını öne sürüyorlar. Bu elbette tamamen saçmalıktır. Çalışmak erkekleri erkek yapar - evet. Başka bir şey beni öldürüyor. Sağlığı kötü olan veya çok parası olan erkeklerin askere gitmediğini hesaba katarsak, 2 ciddi sorunumuz var: toplumun erkek yarısının sağlığında genel bir bozulma ve toplumun sosyal tabakalaşması. Bu arada çoğu üniversitedeki askeri bölümler iptal edildi. Artık yüksek öğrenim görmüş tüm erkeklerin er olarak hizmete gitmesi gerekecek. Bir kadın toplumun bundan daha iyiye gideceğini söylüyorsa tamamen aptaldır.

maksimum faktör, 28/06/07
Bu kadınlar orospu. Bana öyle geliyor ki bir erkek bir kadını korumalı ve itaat etmemelidir. Genel olarak hizmet uzun zamandır Orta Çağ'a kadar uzanıyor, az sayıda şövalye var, ancak gerçek şövalyeler kadınlarla aynı insanlık seviyesindedir, bu nedenle bir erkeğin bastırılabileceğini düşünmek aptalcadır. Burada sadece kâr ve sevgi uğruna söz konusu olmadığı ortaya çıktı.

Dr., 24/08/07
Onlar sadece ne dediklerini anlamayan aptallar. İlk Çeçen harekatı sırasında kesinlikle Gudermes'i ziyaret etmediler. Kafasının yarısı eksik olan genç bir çocuğun cesedini hayal edin ve vücudu, diğer düzinelerce ceset gibi bir tankın raylarına dolanmış çünkü onları bir insan gibi gömmenin hiçbir yolu yok! Harika bir resim, değil mi? Burada onların kahrolası bir kıyma makinesinde HERHANGİ BİR ŞEY İÇİN ölen gerçek adamlar olduğunun mükemmel bir örneği! Gerçekleri bilme, dilinle konuşma! Bu cehennemden dönen eski bir dostumun bana anlattığı daha kötü izlenimler de var. Diyelim ki herkes savaşmaya gitmiyor, bazıları birliklerde kalıyor. Ama ne yapıyorlar? Generaller ve uşaklar için kulübeler mi inşa ediyorlar? Subay rütbem var ama bu yeşil çocukları köle olarak tutan bu piçleri vurmayı çok isterim. Bir erkek elbette bir avcı ve koruyucudur, ancak gerçeklik bir kez daha yüzümüze dürtüyor. Kadınlar, aptal stereotiplerden kurtulun :)

Kiraz Kabarık, 20/10/07
Birisinin her erkeğin orduda hizmet etmesi gerektiğini söylemesi hoşuma gitmiyor. Özellikle kadınların bunu söylemesi hoşuma gitmiyor. Evet, elbette, her insanın kendisi tehdit altında olmadığı sürece hizmet etmesi gerektiğini söylemek güzel bir şey. Ve genel olarak, bir erkeğin "kadınları koruması" gerektiğine dair tüm bu ifadeler aptalca stereotiplerdir ve başka bir şey değildir. Kadın istenirse kendini koruyabilir.

Siyah Belka, 04/11/07
Hizmet edip etmemeyi bir erkeğin kendisi seçmesi gerekir ... Ve bir kadın oğlunu doğurduğunda tamamen farklı düşünecektir. Biz kadınlar şu anda orduda neler olduğunu bilmiyoruz ve bir erkeğin hayatının bir buçuk yılını çöpe atıp atmayacağına karar vermek bize düşmez. Ordu yalnızca zulmü öğretir.

Bavyeralı kruvazör pilotu, 23/11/07
Bu "namlu ağzı" nın sizi tehdit etmediğini bilerek söylemek kolaydır. VATANI SAVUNMAK Anayasal zorunluluktur AMA HİZMET GÖREVİ YOKTUR :) Ve bu 2 kavramı karıştırmamak gerekir... En iyi birlikler gönüllüdür, profesyoneldir ve tekme, para cezası, hapis ve cezalarla askere alınanlar değildir. Boş zamanlarında generaller için 3 çift çene ve hamileliğin 15. ayında olduğu gibi mide olan kulübeler inşa edin. Bir kadın, eğer aptal değilse, küçük oğlunu (özellikle yalnızsa) bu cehennemden mümkün olan her şekilde koruyacaktır ... Yakışıklı bir dahi olarak ayrıldı ve aptal bir ucube (hatta belki bir "horoz" ya da ölü) ... İşte ve ordunun tüm amacı ... Nasılsınız kadınlar?

Tersine Saga, 02/03/08
Bu kadınların yanı sıra bir erkeğin hizmet etmesi gerektiği gerçeği de çileden çıkarıyor. Aptalca ayrımcılık. Ülkenin bir orduya vb. ihtiyacı olduğunu anlıyorum ama dürüst olmak gerekirse son derece menekşe rengiyim. Sinir sistemimde onarılamaz bir hasara neden oldu ve bunun için onun top yemi olmayacağım ve bu sirke katılmaktan tiksinen bir adamın nasıl hissettiğini çok iyi anlıyorum. Peki ya devlet çökerse ya da ele geçirilirse? Birisi bana her şeyin geçici olduğunu söyledi, çok düşünüyorum ve içine girmeye başlıyorum. Kader böyledir. Aslında ülke umurumda değil, vatandaşını hizmete zorlayan her devletten nefret ediyorum. Özellikle böyle bir ayrımcılık olduğunda. Bu saçma yasaya uymayı reddeden adamlara saygı duyuyorum. Ve böyle bir sapkınlığı onaylayan kadınların genellikle onuncu kattan pencereden atılması gerekir.

Dayanışma, 02/03/08
Bu saçmalık! Aptal kadınlar gereksiz gösterişler yapmak ve modern ordumuzda ot gibi yaşamak istiyorsa bu onların işidir. Şakalarına ve provokasyonlarına kanmayın! Seçiminize göre hareket edin; hizmet etmek istiyorsanız hizmet edin, istemiyorsanız hizmet etmeyin. Ve aptal Zenshin'in mantığı dikkate alınmaya değmez. Akıllı bir kadın bu işe girmez.

cehennem çocuğu, 02/03/08
Bu yine aptal kadın mantığıdır. Elbette o zamanlar Sovyetler Birliği'nde görev yapan eski nesilden bahsetmiyoruz, o zamanlar tutum açısından her şey farklıydı. Bugünün öğrencileriyle ilgili. Her kızın yakışıklı/zeki/başarılı/zengin bir adamla evlenmek isteyeceği açıktır. Ve aynı zamanda sıklıkla hizmet edenlerin kendilerine daha çekici geldiğini söylüyorlar. Bakın şu anda kim hizmet ediyor - Moskova Devlet Üniversitesi, MGIMO, Baumanka, Oxford, Harvard mezunları mı? Aksine tamamen zıttırlar. Süpermarketteki terhis edilmiş güvenlik görevlisini sevmiyorlar ama onlara hizmet edenlerin daha çekici olduğunu görüyorsunuz... Mantık nerede?

xxxlanaxxx, 07/07/08
Ne saçmalık, saçmalık, saçmalık ve dar görüşlülük! Mutlak! Bu kelimeden nefret ettiğim gerçeğiyle başlayalım. Hangi "hayat okulu"? Zayıflar kırılacak, güçlüler sertleşecek. Doğumdan itibaren hizmet etmeleri kontrendike olan erkekler var, yıldızların hemen yanında) Şiddete tolerans göstermeyen pasifistler. Özünde aktörler, güzelliğin uzmanları. Gururlu, aşağılanmaya katlanamayan. Komut edilemeyen özgür düşünenler. Sadece vakit kaybetmek istemiyorlar. Eğer öyleyse, neden bir kadın "genç bir ev hanımının dersini" almasın? Bu da önemli.

BT'nin TranzeWatte'ı, 31/01/09
İlkel bireyler, ilkel düşünceli ve iyi huylu -hayranlara bolca saçmalık saçan- şu ilkel provokasyona kadar: "Eğer bir adam orduda hizmet etmek zorundaysa (ve orada başka bir şey yapmak zorundaysa ve yapmak zorundaysa), o zaman siz, muhafazakarlar ev yapan kadınlar, düğüne kadar bekaretini korumalı ve korumalı, sonra kocasından korkmalı ve işten eve geldiğinde çizmelerini çıkarmalı, sadece etek ve elbise giymeli, yaşına kadar yemek yapabilmelidir. 14 Bölgedeki bir restorandan daha kötü değil, arabalardan, ateşli silahlardan ve spor malzemelerinden uzak durabileceğiniz gibi davranın, hiçbir durumda küfür etmeyin, sigara içmeyin, çocuk şampanyasından daha sert bir şey içmeyin ve daha fazlası... Genel olarak , eğer "gerçek bayanlar ve baylar" oynayacaksanız, o zaman tek bir kapı olamaz. adios

AVZ230475, 31/01/09
Bir erkek hizmet etmelidir ... Görünüşe göre bir adam, hayatının bir döneminde büyükbabaları için tuvaletleri fırçalamak ve çorapları yıkamak zorunda kalırken, yine de sakatlanma riskiyle karşı karşıyadır (Sychev'i hatırlayın). Ve aynı zamanda zaten kısa olan ömrünün önemli bir bölümünü de kaybediyor. Bu zamanı çalışmalara, çalışma kariyerine harcamak, hayatta ayağa kalkmak onun için daha iyi ve mevcut ordu hayatı öğretmiyor, IMHO, sadece insanları sakat bırakıyor. Bir erkek para kazanmalı, ailesini desteklemeli - katılıyorum ama IMHO'ya hizmet etmemeli. Ve bunu (konuda) iddia eden kadınlara karşı da olumsuz bir tavrım var.

özel durum, 31/01/09
Hayatta ordu olmasa bile cesaret, cesaret, dayanıklılık vb. gerektiren yeterince durum vardır. Belirli insanlara kişisel olarak gelen doğal, gerçekten hayati durumlar. Kendinizi ortak bir kazana, devlet kıyma makinesine atmak - buna gerçekten kimin ihtiyacı var? Bu zorlamaya kaba davranan, aşağı yukarı makul koşullar sağlayamayan bir sisteme belirli bir borcu geri ödemek için - bunun için kendinize karşı tamamen çekici olmayan bir tür tutuma sahip olmanız gerekir. Ülkeye gelince: halk ve yetkililer, bir şekilde çok uzun zamandır ve gözle görülür şekilde, bazı şeyleri daha iyiye doğru düzeltecek olan bu gönüllü yardıma boyun eğmeyi düşünecek kadar birleşmiş değiller. Dolayısıyla konuların kaynakları güncelliğini yitirmiş durumda ve konuların kendisi de gerçeklik duygusundan yoksun.

Sonya Köhne, 04/02/09
Birisi benim bu tür kızları pencereden atma arzuma dikkat çekti ... Peki ne yapmalı, ne yapmalı? Bunları açıklamak boşunadır, çünkü bunlarla bizzat yüzleşmedikçe, hiçbir şey onların hizmet etmeye zorlanan adamın nasıl hissettiğini tam olarak anlamalarını sağlayamaz.

Horaki Hikari, 04/02/09
Rus ordusu gibi özensiz, çürümüş bir çukurda hizmet etmek zorunda kalan adamlara gerçekten üzülüyorum. Erkek olsaydım hemen biçerdim. Bu özellikle bizim ordumuz için geçerli, Avrupa ordusu hakkında hala tartışılabilir ..

maksimum faktör, 05/02/09
Bu, kendine hayranlık duymak, çekici olmayan bir kadının ahlaksız ve aptal mantığına hayranlık duymak gibi kötü bir arzudur. Erkeklerle ilgili deneyimler yozlaşır, ardından başkalarına karşı sağlıksız bir şüphecilik uyanır. Kraliçeler, yapıldıklarından daha sık doğarlar.

TESTERE, 06/02/09
peki, bırakın tartışmaya devam etsinler ... kendilerini tehdit etmiyorlar. evet uğursuzluktur bu hanımlar aynı tavırla çalışanlarını mı bekleyecekler...? ve söylemeye devam et...

Sendrom, 13/02/09
Benim huzurumda bu aptallık yalnızca gopoteller, yaşlı tavuklar ve kollektif çiftçiler tarafından ortaya atıldı. Birincisi kusurlu, onlardan ne alınmalı, ikincisi en kötü tezahürdeki kepçenin kalıntısı, onlardan da çok az talep var. Üstelik müminlerin ordusundan hiçbiri beklemedi, beklemiyor ve beklemeyecek.

Bayan Zakrevska, 23/06/09
Nefreti ifade edecek kelime yok! Sadece ideolojik bir çatışma! dua eden kayınvalidesi gün ışığında anılmıyor, bir de oğlunun neden askerlik yapmak istemediğini sorup duruyor. SA'da neler yapılabileceğini açıklamak imkansız. Sessizce, tıpkı bir tanktaki gibi. Anavatan'ın savunmasıyla ilgili tüm saçmalıklar.

BİRİ, 23/06/09
Hayır, Allah aşkına, düşündüklerini söylesinler ama o zaman bir denge olmalı ve bu tür kadınların aksine biz erkekler, oybirliğiyle onlara yerlerinin mutfakta sobanın yanı olduğunu ve çocuk yetiştirmek olduğunu söyleyeceğiz. O zaman bir denge olur, eğer beğenmiyorlarsa, bir erkeğin askerlik yapması gerektiğini düşünmesinler.